У Києві триває 25 ювілейна Міжнародна туристична виставка «UITT: Україна – подорожі та туризм». Щороку ця подія дає змогу туристичним компаніям та регіонам України представити свої туристичні пропозиції та бренди, щоб привабити гостей з інших міст і країн. Частиною масштабного дійства цього року стали Вінниця та Вінниччина. Представники нашого міста показують свою гостинністю, сувеніри, частують відвідувачів смаколиками та співають веснянки.
Вінничани представляють гостям Міжнародної туристичної виставки «UITT: Україна – подорожі та туризм» новий туристичний продукт, який демонструє, що Вінниця та Вінницька область – це ідеальне місце для нових подорожей, де кожен може відчути нові емоції та сформувати нові ідеї. Експозиція вінницького стенду розповідає відвідувачам про захопливу історію, традиції та гастро-культуру, видатних людей, цікаві події та фестивалі.
Вінниця постала на виставці, як місто, яке варто побачити на власні очі, а особливо навесні. Саме тому на вінницькому стенді ожила атмосфера занурення у місце весняного натхнення. Центром експозиції є квітуча яблуня, яка вже встигла стати чи не найулюбленішою фотозоною відвідувачів виставки.
«Для нас дуже важливо бути на головній туристичній події України. Адже це чудовий майданчик для промоції туристичного продукту, обміну досвідом, налагодження співпраці з партнерами. Хочу сказати, що експозиція Вінниці стала однією із найвідвідуваніших на виставці цього року. Ми отримали безліч позитивних відгуків від відвідувачів про нашу презентацію та місто. Тепер готуємося приймати гостей у Вінниці", - прокоментувала участь у виставці директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Галина Малець.
За перші два дні виставки стенд Вінниці й Вінниччини на Міжнародній туристичній виставці «UITT: Україна – подорожі та туризм» відвідали понад дві тисячі учасників: туристів, журналістів, операторів, перевізників та представників індустрії гостинності, які цікавилися можливостями відпочинкового, подієвого, активного, екологічного та культурного туризму.
Подивитися Вінницьку експозицію приходили також заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Михайло Тітарчук, директор департаменту туризму та курортів Міністерства екологічного розвитку та торгівлі Оксана Сердюк, перший заступник голови комітету Верховної Ради України з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму Микола Величкович, президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга, колеги з понад 30 українських міст і регіонів.
На стенді департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, презентував нову промо-кампанію «VisitVinnytsia: нові емоції, нові ідеї, нові подорожі», що включає туристичний каталог, календар фестивалів та свят у 2019 році, сувенірні листівки, магніти й наліпки. Також відвідувачі мали змогу виграти у вікторині солодкі (мармелад і повидло) та гіркі (гірчицю і хрін) гастрономічні призи з Вінниці. Найбільший успіх викликали частування безлічі цікавих смаколиків з яблук - гострого супу від Клубу подільської кухні, натурального соку, мармеладів. Своїми виступами тішили численну аудиторію українців та іноземців етномайстерня «Коло» та гурт «Мокоша».
За проміжними підсумками стенд Вінниці й регіону більшість учасників визнали одним із найцікавіших та найкреативніших у рамках Ukrainian Hospitality Days.